VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
I. OBSAH A ÚČEL DOKUMENTU
1. Tento dokument upravuje podmínky registrace a vstupu jednotlivých
návštěvníků do posilovny FiTnO (dále jen „posilovna“) a také podmínky
poskytování služeb ze strany provozovatele posilovny.
2. Provozovatelem posilovny FiTnO je Služby Andrš s.r.o., IČ: 05636566,
se sídlem Čapkova 645, Týniště nad Orlicí, 517 21.
3. Zákazník je povinen seznámit se s těmito obchodními podmínkami,
jejichž aktuální znění je uveřejněné na stránkách https://fitno.cz 4.
Provozovatel si vyhrazuje právo změnit tyto Všeobecné obchodní podmínky
bez předchozího upozornění a bez udání důvodu.
II. VSTUP DO POSILOVNY
1. Vstup do posilovny je podmíněné Registrací (viz Všeobecné obchodní
podmínky) Uhrazením vstupního poplatku
2. Podmínky vstupu nezletilých osob: Návštěvníci ve věku 0 – 12 let –
vstup a využívání posilovny jen pod neustálým dohledem zákonného
zástupce či dohlížející zletilé osoby Návštěvníci ve věku 12 – 18 let –
vstup bez zákonného zástupce možný za podmínky, že bude v systému
evidován podepsaný dokument Písemný souhlas rodiče. Tento dokument má
buď platnost do 18ti let věku dítěte, lze ho však kdykoli odvolat, nebo
omezenou platnost podle volby rodiče.
3. Návštěvník vstupuje do posilovny a pobývá v něm na vlastní nebezpečí.
Za nezletilé návštěvníky odpovídá zákonný zástupce či dohlížející
zletilá osoba. Provozovatel odpovídá pouze za škody a újmy způsobené
vadným stavem sportovních zařízení.
III. REGISTRACE
1. Každý návštěvník je povinen se zaregistrovat. U nezletilých osob se
vždy registruje zákonný zástupce, popř. dohlížející zletilá osoba.
2. Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout dokončení registrace a
vstup návštěvníka do posilovny, pokud by měl důvodné pochybnosti o
pravdivosti vyplněných údajů v jednotlivých formulářích.
3. Návštěvník registrací souhlasí a akceptuje tyto Všeobecné obchodní
podmínky a Provozní řád, prohlašuje, že se s nimi seznámil a bude je
respektovat.
IV. VSTUPNÉ
1. Každý návštěvník je povinen před vstupem do posilovny uhradit
vstupné. Vstupné lze uhradit buď v hotovosti či platební kartou, při
objednávání služeb přes internet potom může využít buď platební brány či
příkazu k úhradě.
2. Aktuální ceník je vždy k dispozici na stránkách https://fitno.cz a na
recepci posilovny.
OMEZENÍ VSTUPU
Provozovatel si vyhrazuje právo nevpustit návštěvníka do posilovny nebo
ho z ní vykázat v případě, že návštěvník: Je pod vlivem alkoholu či
jiných návykových látek Není zdravotně způsobilý k využívání sportovních
zařízení posilovny
Ceník:
Permanentky
Permanentka měsíční - 750Kč (neomezený počet vstupů, platnost od data
zakoupení do stejného data násl. měsíce)
Permanentka 3 měsíce - 2000Kč (neomezený počet vstupů, platnost 3 měsíce
od data zakoupení)
Permanentka 6 měsíců - 3600Kč (neomezený počet vstupů, platnost 6 měsíců
od data zakoupení )
Permanentka 10 vstupů - 800Kč (platnost 12 měsíců od nákupu)
Permanentka 20 vstupů - 1500Kč (platnost 12 měsíců od nákupu)
Permanentka 30 vstupů - 2100Kč (platnost 12 měsíců od nákupu)
Permanentka 40 vstupů - 2500Kč (platnost 12 měsíců od nákupu)
Ke všem cenám platí + 100Kč záloha na čip.
V. DALŠÍ PRAVIDLA
Provoz v posilovně může být dočasně omezen.
Nároky vůči provozovateli vyplývající z těchto omezení jsou vyloučeny.
Provozovatel nezaručuje stálý provoz všech atrakcí.
Provozovatel nepřebírá záruku za předměty nebo oblečení odcizené ze
skříněk, věšáků, botníků, stolů nebo z parkoviště. Cennosti či vyšší
hotovost je možné si po dobu návštěvy uschovat v recepci.
Parkoviště není hlídané.
Nalezené věci budou uloženy jeden měsíc na recepci, a pokud nebudou
vyzvednuty, bude s nimi nakládáno v souladu se zákonnými podmínkami.
Provozovatel si v zájmu návštěvníků vyhrazuje právo zamezit vstupu
osobám vykazujícím známky opilosti či nakažlivé nemoci.
Návštěvník je povinen okamžitě hlásit veškeré závady v areálu
sportoviště jakémukoliv zaměstnanci posilovny a příslušné sportovní
zařízení okamžitě přestat používat.
Návštěvník je povinen okamžitě nahlásit jakémukoliv zaměstnanci
posilovny úraz či škodu na majetku. Na pozdější reklamace nebude brán
zřetel.
Návštěvníci jsou povinni dodržovat pokyny zaměstnanců posilovny.
Návštěvníci, kteří se chovají v rozporu s provozním řádem posilovny nebo
nedodržují pokyny personálu, mohou být dočasně či trvale vykázáni a to
bez nároku na vrácení vstupného.
VI. SPOTŘEBITELSKÉ SPORY
V případě, že dojde ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy či
ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit dohodou, je
návštěvník oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu určenému
subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
E-mail: adr@coi.cz
www.adr.coi.cz
VII. OSTATNÍ UJEDNÁNÍ
1. Právní vztahy neupravené těmito Všeobecnými obchodními podmínkami
nebo zvláštní smlouvou se řídí platnými právními předpisy.
2. Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné a účinné od 30. 11. 2020
PROVOZNÍ ŘÁD FiTnO
Návštěvník je povinen seznámit se s provozním řádem a všeobecnými
obchodními podmínkami posilovny FiTnO.
Během své návštěvy je povinen se jím řídit.
-
Zakoupením vstupu vyjadřuje návštěvník, že se s provozním řádem
seznámil a souhlasí s ním bez výhrad
-
Návštěvníci jsou povinni řídit se pokyny personálu
-
Řídit se pokyny a radami instruktora posilovny
-
Při cvičebních aktivitách v sálech se cvičiteli respektovat jejich
pokynů
-
Ke cvičení používat čistou sportovní obuv, kterou budete nosit pouze v
prostorách posilovny, své venkovní boty zouvat u lavičky a dát do
botníku
-
Minimální dosažený věk návštěvníka je 15 let.
-
Mladší návštěvník ve věku 7 – 14 let může mít vstup do posilovny
povolen pouze v doprovodu osoby starší 18 let.
-
Tato osoba starší 18 let plně zodpovídá za nezletilého a nesmí jej
nechat bez dozoru.
-
Přivede-li návštěvník do posilovny dítě mladší 7 let, je povinen
zamezit dítěti volný pohyb v prostoru posilovny (lezení na stroje,
manipulace s předměty apod.).
-
Návštěvník, který s sebou má dítě mladší 7 let, je za něj plně
zodpovědný
-
Používat čisté sportovní oblečení, pevnou obuv a ručník, který si
návštěvník posilovny položí na stroje a lavičky při cvičení vždy pod
sebe
-
Ručníky je možné zapůjčit na recepci posilovny
-
V prostorách posilovny je zakázáno pouštět činky z výšky na zem a
pokládat je na čalouněné části stroje
-
Donesené či zakoupené nápoje odkládat pouze na místa tomu určená
-
Po cvičení jsou návštěvníci posilovny, povinni vracet a ukládat nářadí
zpět na určená místa
-
Po cvičení s vyššími váhami vždy cvičit se záchranou, neriskovat
zranění nebo ohrožení ostatních návštěvníků
-
Při cvičení s nakládacími činkami vždy používat uzávěry
-
Nerušit ostatní při tréninku, být slušný a ohleduplný vůči všem
návštěvníkům posilovny
-
Používat stroje a ostatní vybavení fitcentra v souladu s jejich určení
-
Neprodleně nahlásit obsluze sportovního centra zjištěné závady a
nedostatky
-
V prostorách celé posilovny a vnitřku budovy je zakázáno kouřit
-
V prostorách posilovny je zakázáno jíst a cvičit se žvýkačkou
-
Pro potřeby první pomoci je na recepci posilovny lékárnička vybavená
dle platných předpisů
-
Je zakázáno provozovat sportovní aktivity v případě nemoci, zranění,
pod vlivem alkoholu, omamných látek či léků.
-
Provozovatel je v těchto případech oprávněn znemožnit či neumožnit
návštěvníkovi výkon sportovních aktivit
-
Provozovatel neručí za věci odložené v prostorách posilovny
-
Každá návštěva posilovny je na vlastní nebezpečí, provozovatel
neodpovídá za možná zranění či následně způsobené zdravotní problémy
V Týništi nad Orlicí, dne 30. 11. 2020
REKLAMAČNÍ ŘÁD
pro kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím obchodu
http://online.fitno.cz (dále jen ,,obchod“) provozovaného Služby Andrš
s.r.o., IČ: 05636566, se sídlem Čapkova 645, Týniště nad Orlicí, 517
21.,(dále jen „prodávající“), mezi spotřebiteli na jedné straně (dále
jen „kupující“) a prodávajícím na straně druhé.
1 ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Práva kupujícího z vadného plnění musí být vždy uplatněna
(uplatnění práv z vadného plnění dále jen jako „reklamace“) v souladu s
tímto reklamačním řádem.
1.2. V případě kupních smluv uzavřených přes e-shop tvoří reklamační řád
součást obchodník podmínek prodávajícího zasílaných kupujícímu po
uzavření kupní smlouvy elektronickou poštou.
1.3. Záležitosti tímto reklamační řádem neupravené se řídí obchodními
podmínkami prodávajícího a právním řádem České republiky.
2 VÝLUKY Z ODPOVĚDNOSTI PRODÁVAJÍCÍHO ZA VADNÉ PLNĚNÍ
2.1. Prodávající neodpovídá za vady v těchto případech:
2.1.1 u věci prodávané za nižší cenu za vadu, pro kterou byla nižší cena
ujednána;
2.1.2 za opotřebení věci způsobené obvyklým užíváním;
2.1.3 u použité věci za vadu odpovídající míře používání nebo
opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím;
2.1.4 za vady věci, které vyplývají z její povahy (zuživatelná věc nebo
podléhající rychlé zkáze);
2.1.5 pokud kupující před převzetím věci věděl, že má vadu, anebo pokud
kupující vadu sám způsobil, např. nesprávným užíváním, skladováním,
nesprávnou údržbou, zásahem kupujícího či mechanickým poškozením;
2.1.6 vada vznikla v důsledku vnější události mimo vliv prodávajícího.
3 UPLATNĚNÍ REKLAMACE
3.1. Kupující má právo uplatnit reklamaci u prodávajícího osobně či
prostřednictvím přepravce, a to v kterékoliv jeho provozovně, v níž je
přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží,
případně i v jeho sídle nebo místě podnikání. Prodávající zabezpečuje
přítomnost pracovníka pověřeného přijímat reklamace po celou provozní
dobu.
3.2. Odesláním zboží na adresu provozovny prodávajícího pro vyřizování
reklamací urychlí kupující vyřízení reklamace. Adresa provozovny
prodávajícího pro vyřizování reklamací je FiTnO, Čapkova 645, Týniště
nad Orlicí, 517 21.
3.3. Reklamaci spočívající v opravě věci lze rovněž uplatnit u osoby,
která určené k opravě v potvrzení, které prodávající kupujícímu vydal,
na účtence či v záručním listě, je-li určená osoba v místě prodávajícího
nebo v místě kupujícímu bližším.
3.4. Kupující je povinen prokázat, že mu náleží právo uplatnit
reklamaci, zejména doložit datum koupě, a to buď předložením prodejního
dokladu, potvrzení o povinnostech prodávajícího z vadného plnění,
záručního listu, popř. jiným věrohodným způsobem. Kupující není oprávněn
uplatnit reklamaci na vadu, která byla vytýkána již v minulosti, pokud
na ni byla poskytnuta přiměřená sleva z kupní ceny.
3.5. Pokud by uplatnění práva z vad mělo spotřebiteli činit značné
obtíže, zejména proto, že věc není možné dopravit do místa uplatnění
reklamace běžným způsobem či se jedná o zboží, které je zamontované či
součástí nemovitosti, posoudí prodávající vadu po dohodě s kupujícím buď
na místě, nebo jiným způsobem. Kupující je v takovém případě povinen
poskytnout prodávajícímu potřebnou součinnost.
4 LHŮTA PRO UPLATNĚNÍ PRÁV Z VADNÉHO PLNĚNÍ
4.1. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u
spotřebního zboží v době dvaceti čtyř (24) měsíců od převzetí. U
použitého zboží se lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění zkracuje na
dvanáct (12) měsíců.
4.2. Po uplynutí lhůty nelze právo z vad u prodávajícího uplatnit,
ledaže se smluvní strany dohodnou jinak nebo prodávající či výrobce
poskytne zvláštní záruku za jakost nad rámec jeho zákonných povinností.
4.3. Kupující svá práva z vadného plnění uplatní bez zbytečného odkladu
poté, co zjistí, že na zboží je vada. Prodávající neodpovídá za zvětšení
rozsahu poškození, pokud kupující zboží užívá, ačkoliv o vadě ví.
Uplatní-li kupující vůči prodávajícímu vadu oprávněně, neběží lhůta pro
uplatnění práv z vadného plnění po dobu, po kterou je zboží v opravě a
kupující je nemůže užívat.
4.4. Kupující bere na vědomí, že v případě výměny zboží v rámci vyřízení
reklamace neběží nová lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění.
4.5. Lhůtu k uplatnění práv z vad nelze považovat za stanovení
životnosti zboží, ta se liší s ohledem na vlastnosti výrobku, jeho
údržbu a správnost a intenzitu užívání nebo dohodu mezi kupujícím a
prodávajícím.
5 VYŘÍZENÍ REKLAMACE
5.1. Prodávající je povinen o reklamaci rozhodnout ihned, ve
složitějších případech do tří (3) pracovních dnů. Do této lhůty se
nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady.
5.2. Prodávající je povinen vydat kupujícímu písemné potvrzení, ve
kterém uvede datum a místo uplatnění reklamace, charakteristiku vytýkané
vady, kupujícím požadovaný způsob vyřízení reklamace a způsob jakým bude
kupující informován o jejím vyřízení. Za vystavení potvrzení dle
předešlé věty se považuje rovněž zpráva elektronické pošty zaslaná
prodávajícím na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v
uživatelském účtu kupujícího v e-shopu nebo na kupujícím později
uvedenou adresu elektronické pošty.
5.3. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného
odkladu, nejpozději do třiceti (30) dnů ode dne uplatnění reklamace,
pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné
uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.
5.4. Datum a způsob vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení
opravy a době jejího trvání, případně odůvodnění zamítnutí reklamace, je
prodávající povinen kupujícímu písemně potvrdit. Za vystavení potvrzení
dle předešlé věty se považuje rovněž zpráva elektronické pošty zaslaná
prodávajícím na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v
uživatelském účtu kupujícího v e-shopu nebo na kupujícím později
uvedenou adresu elektronické pošty.
5.5. Kupující není oprávněn bez souhlasu prodávajícího měnit jednou
zvolený způsob vyřízení reklamace vyjma situace, kdy jím zvolený způsob
řešení není možno vůbec nebo včas uskutečnit.
5.6. Kupující je povinen převzít si reklamované zboží do třiceti (30)
dnů ode dne, kdy měla být reklamace nejpozději vyřízena, po této době je
prodávající oprávněn účtovat si přiměřené skladné či zboží svépomocně
prodat na účet kupujícího. O tomto postupu musí prodávající kupujícího
předem upozornit a poskytnout mu přiměřenou dodatečnou lhůtu k převzetí
zboží.
6 JAKOST PŘI PŘEVZETÍ A PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
6.1. Prodávající prohlašuje, že zboží předává kupujícímu v souladu s
ustanovením § 2161 občanského zákoníku, tedy:
6.1.1 zboží má vlastnosti, které si kupující s prodávajícím ujednali, a
chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce
popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na
základě reklamy jimi prováděné,
6.1.2 zboží se hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí
nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
6.1.3 zboží je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti, a
6.1.4 zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů
6.2. V případě, že zboží při převzetí kupujícím neodpovídá výše uvedeným
požadavkům, má kupující právo na dodání nového zboží bez vad, pokud to
není vzhledem k povaze věci nepřiměřené. Pokud se vada týká pouze
součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to
možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady
neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má
kupující právo na bezplatné odstranění vady.
6.3. Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v
případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný
výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má
kupující i právo od smlouvy odstoupit.
6.4. Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání
nového zboží bez vad, na výměnu jeho součásti nebo na opravu, může
požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny. Kupující má právo na přiměřenou
slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat nové zboží bez vad,
vyměnit jeho součást nebo zboží opravit, jakož i v případě, že
prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání
nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.
6.5. Projeví-li se vada v průběhu šesti (6)měsíců od převzetí, má se za
to, že věc byla vadná již při převzetí.
6.6. Je-li reklamace uznána za oprávněnou, má kupující právo na úhradu
účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním svého práva.
VII ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
7.1. Kupující-spotřebitel bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837
občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o
dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího-spotřebitele
nebo pro jeho osobu (např. individuálně vyrobené čočky), od kupní
smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží,
které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy
o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z
hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce
zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil
jejich původní obal.
7.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl.7.1. či o jiný případ dle
ustanovení § 1837 občanského zákoníku, kdy nelze od kupní smlouvy
odstoupit, má kupující-spotřebitel v souladu s ustanovením § 1829 odst.
1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti
(14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní
smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato
lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží a v případě pravidelné
dodávky zboží běží tato lhůta ode dne převzetí první dodávky zboží.
Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě
uvedené v předchozí větě.
Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující-spotřebitel využit vzorový
formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních
podmínek.
Odstoupení od kupní smlouvy může kupující-spotřebitel zasílat mimo jiné
na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty
prodávajícího: Služby Andrš s.r.o Adresa: Čapkova 645, Týniště nad
Orlicí, 517 21. Telefon: +420 603 447 152 E-mail: info@fitno.cz
7.3. V případě odstoupení od kupní smlouvy se kupní smlouva od počátku
ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od
odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Zboží musí být prodávajícímu
vráceno nepoškozené a neopotřebené a, je-li to možné, v původním obalu.
7.4. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady
spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy
zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
7.5. Ve lhůtě pěti (5) dnů od vrácení zboží prodávajícímu je prodávající
oprávněn provést přezkoumání vráceného zboží, zejména za účelem
zjištění, zdali vrácené zboží není poškozeno, opotřebeno či částečně
spotřebováno.
7.6. Prodávající bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude
poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká podávajícímu vůči
kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu
vzniklé škody je podávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku
kupujícího na vrácení kupní ceny.
7.7. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 6.2. obchodních podmínek
vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího-spotřebitele,
vyjma nákladů na dodání zboží přesahující nejlevnější způsob dodání
zboží nabízený prodávajícím (pro odstranění pochybností se za náklady na
dodání považují také náklady spojené s platbou, zejména náklady na
dobírku, které nejsou považovány za nejlevnější způsob dodání), a to do
čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím-spotřebitelem
a stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího-spotřebitele
přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté
kupujícím-spotřebitelem již při vrácení zboží kupujícím či jiným
způsobem, pokud s tím kupující-spotřebitel bude souhlasit a nevzniknou
mu tím další náklady. Odstoupí-li kupující-spotřebitel od kupní smlouvy,
prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu
dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu
odeslal.
7.8. Do okamžiku převzetí zboží kupujícím je prodávající kdykoliv od
kupní smlouvy písemně odstoupit i bez uvedení důvodu. V takovém případě
vrátí prodávající kupujícímu bez zbytečného odkladu kupní cenu, pokud
již byla zaplacena ,a to způsobem, kterým byla placeno. Odstoupení od
kupní smlouvy se považuje za účinné okamžikem doručení druhé straně.
7.9. Vznikne-li smluvní straně právo odstoupit od smlouvy, může tak tato
smluvní strana učinit ve vztahu k celé smlouvě nebo pouze ve vztahu k
její části. Neuvede-li smluvní strana, že odstupuje od části smlouvy, má
se za to, že odstupuje od celé smlouvy.
7.10. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací
smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou,
že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy, pozbývá darovací smlouva
ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím
prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
8 SMLUVNÍ ZÁRUKA ZA JAKOST
8.1. Poskytl-li prodávající nad rámec svých zákonných povinností záruku
za jakost, její uplatnění se řídí tímto reklamačním řádem, zejména pokud
potvrzení o povinnostech prodávajícího z vadného plnění (záruční list)
nebo smlouva nestanoví něco jiného.
9 ODPOVĚDNOST PRODÁVAJÍCÍHO ZA VADU, KTERÁ JE PODSTATNÝM A NEPODSTATNÝM
PORUŠENÍM SMLOUVY
9.1. Odpovědnost prodávajícího za vady, které jsou podstatným nebo
nepodstatným porušením smlouvy, se použije na vady zboží, u kterých se
neuplatní odpovědnost za jakost při převzetí podle čl. 5 tohoto
reklamačního řádu, tj. pouze v případě smluvní záruky za jakost. Vada je
považována za podstatné porušení smlouvy v případě, kdy by kupující
smlouvu neuzavřel v případě, že by vadu při uzavírání smlouvy předvídal,
v ostatních případech se jedná o vadu, která není podstatným porušením
smlouvy.
9.2. Je-li vada podstatným porušením smlouvy, má kupující dle své volby
právo na dodání nové věci, opravu, přiměřenou slevu nebo na odstoupení
od smlouvy.
9.3. Je-li vada nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na
odstranění vady nebo přiměřenou slevu.
9.4. Bez ohledu na oprávněnost uplatnění nároku ze záruky za jakost
kupující nemá nikdy nárok na úhradu účelně vynaložených nákladů
spojených s uplatněním svého práva.
10 MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ
10.1. V případě, že dojde mezi prodávajícím a kupujícím ke vzniku
spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování
služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může kupující podat
návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního
řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2 Email:
adr@coi.cz Web: adr.coi.cz
10.2. Kupující, který uzavřel kupní smlouvu s využitím prostředků
internetové komunikace či prostřednictvím e-shopu, může využít rovněž
platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na
adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
10.3. Mimosoudní vyřizování stížností zajišťuje prodávající
prostřednictvím elektronické adresy info@fitno.cz. Informaci o vyřízení
stížnosti kupujícího zašle prodávající na adresu elektronické pošty
kupujícího uvedenou v uživatelském účtu kupujícího v e-shopu nebo na
kupujícím později uvedenou adresu elektronické pošty.
11 OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ KUPUJÍCÍHO A ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ
11.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je
poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění
pozdějších předpisů (dále jen „zákon o ochraně osobních údajů“).
11.2. Kupující, který je fyzickou osobou, souhlasí se zpracováním těchto
svých osobních údajů: jméno, příjmení, název, adresa bydliště,
doručovací adresa, identifikační číslo osoby, daňové identifikační
číslo, telefonní číslo, adresa elektronické pošty, IP adresa, bankovní
spojení, zájmy, pohlaví, věk, informace o všech provedených objednávkách
a uzavřených kupních smlouvách, údaje o požívání webu správce (dále
společně vše jen jako „osobní údaje“).
11.3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to
pro účely vedení uživatelského účtu, pro účely uzavření a plnění kupní
smlouvy, pro statistické, analytické a marketingové účely, zejména pro
účely zasílání informací a obchodních sdělení prodávajícího.
11.4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při
registraci, ve svém uživatelském účtu) uvádět správně a pravdivě a že je
povinen bez zbytečného odkladu do uživatelského účtu zanést jakoukoli
změnu v osobních údajích.
11.5. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit
třetí osobu jakožto zpracovatele. Osobní údaje kupujícího nebudou
prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám
s výjimkou prodávajícího, zpracovatele či jiných osob poskytujících
kupujícímu plnění.
11.6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou do doby odvolání
souhlasu ze strany kupujícího. Osobní údaje budou zpracovávány v
elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné či
elektronické podobě neautomatizovaným způsobem.
11.7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že
byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
11.8. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo
zpracovatel (čl. 9.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v
rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v
rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na
účel jejich zpracování, může: (i) požádat prodávajícího nebo
zpracovatele o vysvětlení, (ii) požadovat, aby prodávající nebo
zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.
11.9. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů,
je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za
poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu
nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
12 ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ SOUBORŮ COOKIE
12.1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se službami
nebo podnikem prodávajícího na adresu kupujícího a dále souhlasí se
zasíláním obchodních sdělení prodávajícího nebo třetích osob na zadanou
elektronickou adresu kupujícího.
12.2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. soubory cookie na jeho počítač.
Soubory cookie jsou malé soubory sloužící kupujícímu a zadavatelům
reklamy zobrazované v rámci webové stránky k rozpoznání počítače
kupujícího při jeho komunikaci s webovou stránkou a k následnému využití
některých funkcí webové stránky či služby. V případě, že je možné
závazky prodávajícího ze smlouvy o poskytování služeb plnit, aniž by
docházelo k ukládání tzv. cookie soubory na počítač kupujícího, může
kupující souhlas podle první věty tohoto odstavce kdykoliv odvolat.
13 OCHRANA SPOTŘEBITELE
13.1. V případě, že dojde mezi prodávajícím a kupujícím-spotřebitelem ke
vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o
poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může
kupující-spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu
určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
13.2. Kupující-spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů
online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese
http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
13.3. Mimosoudní vyřizování stížností kupujících-spotřebitelů zajišťuje
prodávající prostřednictvím elektronické adresy info@fitno.cz. Informaci
o vyřízení stížnosti kupujícího-spotřebitele zašle prodávající na
elektronickou adresu kupujícího- spotřebitele.
13.4. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského
oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti
příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů
vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce
vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č.
634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
14 DORUČOVÁNÍ
14.1. Kupujícímu může být doručováno na adresu elektronické pošty nebo
adresu bydliště či sídla uvedenou v jeho uživatelském účtu či uvedenou
kupujícím v objednávce.
15 ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
15.1. Smluvní strany se dohodly, že odpovědnost prodávajícího vůči
kupujícímu za jakékoli škody, včetně všech smluvních pokut a úroků z
prodlení, jež můžou kupujícímu vzniknout při plnění kupní smlouvy z
jednoho či více porušení smluvních či zákonných povinností
prodávajícího, nesmí překročit dvacet pět procent (25 %) kupní ceny bez
DPH. Limitace škody sjednaná v tomto odstavci se nebude aplikovat v
případě, že škoda byla způsobena (i) kupujícímu-spotřebiteli nebo jiné
slabší straně, či (ii) úmyslně nebo z hrubé nedbalosti.
15.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy
chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
15.3. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu
§ 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
15.4. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo
neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí
ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje.
Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost
ostatních ustanovení.
15.5. Prodávající je oprávněn kdykoli provést změny obchodních podmínek,
a to na webových stránkách. Nově uzavírané smlouvy se budou vždy řídit
aktuálním zněním obchodních podmínek. Na již uzavřené smlouvy se nové
znění obchodních podmínek bude aplikovat, vyjádří-li s tím obě smluvní
strany písemnou formou souhlas.
15.6. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována
prodávajícím v elektronické podobě a kupujícímu není přístupná.
15.7. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení
od kupní smlouvy.
POUČENÍ O PRÁVU NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY A VZOROVÝ FORMULÁŘ PRO
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě
čtrnácti (14) dnů ode dne následujícího po dni, kdy byla uzavřena
spotřebitelská smlouva nebo kdy spotřebitel nebo spotřebitelem určená
třetí osoba (jiná než dopravce) převzal poslední dodávku zboží v případě
dodání několika druhů zboží nebo dodání několika částí nebo kdy
spotřebitel nebo spotřebitelem určená třetí osoba (jiná než dopravce)
převzal první dodávku zboží v případě pravidelné opakované dodávky
zboží. V ostatních případech je spotřebitel povinen uvést důvod
odstoupení od smlouvy.
Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí spotřebitel o
svém odstoupení od smlouvy informovat prodávajícího Služby Andrš s.r.o.,
adresa pro doručování: Služby Andrš s.r.o., Čapkova 645, Týniště nad
Orlicí 517 21 formou jednostranného právního jednání (například dopisem
zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo
e-mailem).
Spotřebitel může použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od
smlouvy, není to však povinností. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení
od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím
příslušné lhůty. Pokud spotřebitel odstoupí od smlouvy, vrátí
prodávající spotřebiteli bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti
(14) dnů ode dne, kdy prodávajícímu došlo oznámení o odstoupení od
smlouvy, všechny platby, které od spotřebitele obdržel, včetně nákladů
na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku spotřebitelem
zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob
standardního dodání prodávajícím nabízený).
Prodávající platbu vrátí až po obdržení vráceného zboží nebo prokáže-li
spotřebitel, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve.
Spotřebitel je povinen zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do
čtrnácti (14) dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy,
zaslat zpět nebo je předat na adrese prodávajícího Služby Andrš s.r.o.,
adresa pro doručování: Služby Andrš s.r.o., Čapkova 645, Týniště nad
Orlicí 517 21 Lhůta se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel odešle
zboží zpět před uplynutím čtrnácti (14) dnů.
Spotřebitel nese přímé náklady spojené s vrácením zboží. Spotřebitel
odpovídá za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím
jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a
vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.
Formulář pro odstoupení od smlouvy (spotřebitel vyplní tento formulář a
zašle jej zpět pouze v případě, že chce odstoupit od smlouvy)
OZNÁMENÍ O ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Adresát: Služby Andrš s.r.o., Čapkova 645, Týniště nad Orlicí 517 21
Telefon: +420 603 447 152 E-mail: info@fitno.cz
Oznamuji/oznamujeme (*), že tímto odstupuji/odstupujeme (*) od smlouvy o
nákupu tohoto zboží (**) bez udání důvodu (*) / z důvodu (**): Datum
objednání zboží (**)/datum obdržení zboží (**): Jméno a příjmení
spotřebitele/spotřebitelů: Adresa spotřebitele/spotřebitelů: Datum:
Podpis: (*) Nehodící se škrtněte. (**) Doplňte údaje. V Týništi nad
Orlicí, dne 30. 11. 2020